old times

ångest-jobbpasset gick bättre än förväntat idag!
jag hatar att jobba 06.00 - 15.00! och egentligen inte för att man börjar så tidigt.. utan för att passet är så fruktansvärt långt och man är på golvet där jag tycker tiden går så jäkla långsamt!
06.00 - 12.00 passet är egentligen sjukt nice, trots att man börjar olidligt tidigt! man kommer liksom hem tidigt och har ändå i princip hela dagen framför sig. jag gillar't!

nånå, tillbaka till passet idag!
jobbade på med det vanliga på dom passet fram tills halv 9, då det var 30 min rast.
klockan 11 skulle jag på 30 min massage. det var verkligen hur skönt som helst! avslappnande, och ja, helt underbart.
sedan ner och så skulle jag städa golvet i kylarna vilket är ett bra tidsfördriv. tiden går mycket snabbare än när man är ute på golvet och bara plockar upp varor. + att jag är van vid att göra det när jag står i fiskdisken! det går egentligen skitsnabbt att städa själva golven men först var jag ju tvungen att flytta alla vagnar och dollys till dom andra kylarna, så dom kunde stå där under tiden.
sedan var den 30 min rast igen.
klockan 14 var jag färdig med alla kylarna, upp till lunchrummet och städa undan sen ner och hjälpa till Douglas och Carina att bygga om i charken, spännande :) sen var klockan helt enkelt 15. niiiiice.

på vägen hem cyklade jag in om Skokanonen som ligger mitt emot. vill ju som sagt gärna ha ett par nya skor itll galan i helgen, men hittade inget som sa mig något där inne. dom hade inte så mycket finskor och så! mest stövlar egentligen..
när jag kom hem var jag astrött. orkade inte gå ut med Zingo direkt men det gjorde inget eftersom mamma inte började jobba förräns kl 12 idag.
somnade en halvtimme i sängen vid 17 tiden, sen kom pappa hem och tjoa på mig och Zingo. haha!
nu ska jag alldeles strax sova. är supertrött faktiskt.

det blir jobb imorgon också, men bara ett kort pass! kan ju vara skönt ibland.
sen jobbar jag inte förräns nästa torsdag! :o shit så skönt.
fast man får väl kolla om där kommer någon extratid kanske!

på tisdag är det Anna Hertzman koncert på palladium med Sofie och Carita(en från Sofies jobb). det ska bli superkul! längtar :D

längtar ännu mer efter min älskling. han kommer på fredag, yeeeei! <3

shit vilket långt inlägg det blev.
när jag gick in här för att uppdatera tänkte jag "det får bli en snabb uppdatering bara, sen ska jag sova", men det blev lite mer än så. fast det gör väl inget, eller? orkar ni läsa? finns det någon som läser över huvud taget?



en gammal, men cool, bild på mig! den är tagen 2006! wow vad söt jag var då!
haha



en liten bild på mig och Zingo när vi bara hade haft han någon vecka.
söt som socker var han! men han är fortfarande min lilla bebis :)
och jag var rödhårig, hahaha!



den är bilden måste ju slå allt! HAHAHA
jag och Vivi när vi var?! jaaa, jag vet inte.. vi kan inte ha varit mer än 13-14 år!
det var tider det, haha.



ni har väl inte glömt min coola stil jag hade? ;)


tack för denna gången!
puss

Kommentarer
Postat av: emelie J

Jag läser fantamaj varje gång du skriver!

Och den dära stilen minns jag och alla gemen du ville ha i håret ;)

2010-11-18 @ 11:55:06
URL: http://eliteemelie.blogg.se/
Postat av: Vivi

Jag läser också! Om man missat något låter man det inte vara oläst ;). Haha, bilden på oss är så himla bra, så himla bra! Vafan klädde vi ut oss så ens? <3

2010-11-18 @ 15:01:30
Postat av: Fi

Jaaaaaag läser :)

2010-11-18 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0