dagen som varit

har haft en ganska fullspäckad dag idag! härligt det också ibland.

Sofie kom hit vid 10-tiden imorse, eller i förmiddags kanske? morgon för mig i alla fall ;)
fixade mig och så åkte vi till Ikea och sedan biltema.
dagens roligaste var nog när vi gick in på biltema för att köpa ett cykelställ till Sofies bil.
när vi kommer in så säger hon "hoppas bara att jag har dragkrok på bilen nu". och jag sa till henne att hon kanske skulle gå ut och kolla det innan hon köpte något cykelställ, men icke! "klart jag har dragkrok, annars får jag väl gå in och lämna tillbaka det igen". jahapp, ut kom vi till bilen och ingen dragkrok fanns där såklart.
så det var bara att gå in och lämna tillbaka det ju! hahaha.

vi stannade till på china box och subway innan vi körde hem och åt gott.
kom hem lite efter 12 och gick ut med Zingo innan jag cyklade till jobb för ett möte kl 13.
det var slut ca 15 och då cyklade jag hem och så kom Vivi och hämtade mig och Zingo.
vi körde ut till bokskogen och träffade nästan på ett vildsvin(egentligen inte). men det hade kunnat vara!!
såg verkligen ut som det. så läskigt..
det blev en trevlig runda med mycket snack som vanligt :D

när jag kom hem var ungefär maten färdig, pannkakor.. haha!
efter maten åkte jag och mamma till Nova Lund. och vet ni vad? JAG KÖPTE INGENTING!!!
DET är rekord!
vill dock köpa ett par nya skor till galan på lördag. får se hur det blir..

min förkyldning har blivit värre idag :/ segt som fan alltså.
och jag fruktar mitt jobbpass imorgon! 06.00 - 15.00!
fast kl 11 till 11.30 ska jag på massage, kan underlätta dagen lite :)


bjuder på en bild på mig och Zingo.
bilden är tagen av mig i mamma och pappas sovrum ;) !



nu ska jag gå och lägga mig!
börjar jobba kl 6 imorgon bitti som sagt.. känner inte alls för det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0