tröttare än dom flesta

äntligen! nu är mina 6 dagars jobb i rad slut och jag är ledig imorgon! skööööönt :)
känner verkligen att jag behöver vara ledig för jag är helt slut i kroppen!

förlåt för att jag inte uppdaterade igårkväll men jag gick och lade mig ganska tidigt. älskligen körde hem kö 21 och jag låg i sängen redan kl 22 vilket är väldigt tidigt för mig! började jobba 06.00 imorse så jag behövde sömnen.

i fredags såg vi idol och när det var slut såg vi lite halvt på The bourne ultimatum som började då. vi gick och lade oss vi 00-tiden eftersom jag skulle upp och jobba ganska tidigt i lördags!
slutade klockan 17 och kom hem och bara mös med älsklingen. somnade lite för jag var supertrött! kl 21.25 gick det en thrillerfilm med Jim Carrey, Number 23.. väldigt skum var den. gick och lade oss sen.

igår slutade jag redan kl 13 så jag var ju hemma ganska tidigt. och nästan direkt när jag kom hem körde vi upp till banan och tränade i 2 timmar. det var helt underbart väder att träna i :)
innan älsklingen åkte hem tittade vi på You don't mess with the Zohan med Adam Sandler. vi har sett den innan och den är rooolig!

usch jag har redan ångest över nästa helg. då ska jag jobba till kl 21 på fredagen och till kl 22.15 på lördagen! kuuul helg för mig och Theis! dock är jag ledig på söndagen men ändå. vi får liksom ingen myskväll tillsammans! uuuusch!

nu har här precis varit en gubbe och lagat vår tvättmaskin som har varit sönder sedan i onsdags! tur man har kläder så det räcker och blir över ;)

hade så gärna velat lägga mig i soffan och sova, men det kan jag inte för jag ska snart ut och träna i kylan! sen ikväll blir det gymmet också! tyvärr inte med Sofie som det var bestämt först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0