ny månad och ny vecka

den 1 november?! herregud vad tiden går snabbt.
om lite mer än en månad fyller jag 20 år! var tog tonåren vägen?

har varit hos älsklingen i helgen och vi har varit på Köges bmxbana i princip hela lördagen och söndagen.
i fredags såg vi på en skräckfilm som gick på TV, Oliver var också med. When a stranger calls hette den och den var väl sådär! det hände inte något förräns när det var 30 min kvar typ?! ganska utdragen..

idag har jag jobbar. 07.00 - 12.00!
det är så himla skönt när man slutar 12. man kommer hem och har fortfarande hela dagen framför sig trots att man jobbat, härligt :)
vid 15-tiden idag kom Vivi hit och så tog vi mammas bil bort till OBS, eller Burlövs Center om ni hellre vill kalla det för det :) jag var på jakt efter ett par jeans eftersom ett par till av mina jeans nu har gått sönder.
dom var ett antal år gamla så det var väl kanske på tiden i och för sig? fast jeans ska ju hålla länge.
hittade ett par inne på Cubus, väldigt tighta vilket jag var ute efter! och jag kan nog inte få dom tightare än som dom satt, haha.. :) inne på Cubus blev det även 3 par söta trosor och ett par mönstriga strumpebyxor med blommor på. och så ett par trosor inne på Gina också.. annars klarade jag mig galant i shoppingväg, haha!

kom hem vid 17.30 och åt middag. lite efter 19 körde jag till gymmet och tränade ett pass på 2 timmar.

är ledig imorgon. ska träna och ladda inför alla jobbdagar denna veckan!
jobbar onsdag-måndag. kommer nog vara helt slut sen.. suck!
men det blir vän fina pengar förhoppningsvis.

har precis skickat iväg ett antal jobbansökningar till DK, som fotograf assistent.
hoppas på något positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0