nöjd och glad Caroline

idag åkte jag till OBS(förlåt Sofie för att jag inte kom in och sa hej, hade inte riktigt tid) i all hast(älsklingen skulle komma 1 timme senare) för att jag inte kunde sluta tänka på dom snygga skorna jag såg på Nova Lund när jag var där med mamma häromdagen.
dock tyckte jag att dom var lite för dyra eftersom jag inte använder pumps sådär jätteofta!
men men men.. idag åkte jag i alla fall till dinsko och testade dom där skorna igen. tyckte fortfarande dom var ursnygga!
när jag stod där och provade dom fick jag ett sms av mamma att hon inte kunde laga min klänning som jag skulle haft imorgon på galan.. så det var bara att sprina iväg och leta någon ny, helst billig! kände att ett klänning nu var en högre prio än skorna..
var inne i ett par olika butiker och kollade efter klänning och när jag kom in på gina tricot så jag en supersöt som jag provade direrkt! 249 kr kostade den så det var ett bra pris :) det blev den klänningen, och sedan rusade jag bort till dinsko och bestämde mig för skorna som kostade 499 kr! när jag står och ska betala frågar hon om jag vill bli medlem, tjaa varför inte? och vilken tur jag hade, jag valde rätt dag! för just idag var det 20% rabatt för alla klubbmedlemmar på alla skor, och så fick man 10% rabatt på sitt första köp som klubbmedlem. så jag fick alltså 30% rabatt totalt! heeeeelt perfekt ju! jag blev superglad när hon sa det :D vilket klipp!
nöjd och glad körde jag hem till min älskling som hade kommit :) åh äntligen får jag känna hans närhet efter 2 veckor saknad och längtan efter honom! <3

ikväll har vi sett idol! jag måste bara säga att Jay är så jäkla jävla bra! faaaan vad jag fick gåshud idag när han gjorde Madonna-låten!!
han måste vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0