min morfar är söt

woow! loggade in här och såg att jag hade fått 3 kommentarer :D det händer inte så ofta!
kul att det i alla fall är någon som läser allt skit jag skriver!

igår jobbade jag som sagt bara till kl 13 vilket var jäkligt skönt. jag hade superont i halsen och var superförkyld.. då känns det inte så fräsht att stå i fiskdisken!
den sista timmen började jag känna mig ännu värre. öm i kroppen och sådär ni vet, usch!
cyklade hem och tog en runda med Zingo direkt i det äckliga vädert sen in och koka te och ladda med täcket nere i soffan! skönt :)

är i princip lika förkyld och så idag. ont i halsen det har jag! och man känner sig faaan inte mer frisk när man vaknar och ser att det ligger snö på fönsterna? hallådär liksom.

jag funderar på att åka någonstans och kolla skor till imorgon! någon som vill hänga på? let me know!

haha jag måste berätta en ganska rolig sak..
mamma väckte mig lite i 11 idag och sa att hon skulle iväg och handla. efter ett tag hör jag en bil komma men tänkte inte så mycket på det, vi har ju grannar liksom!
efter ett tag börjar det dunka och dåna och jag började tycka det var konstigt.. så mycket ljud kan inte "några" katter föra! gick upp ur sängen och öppnade fönstert för att se vem som kommit. det var min morfar! tog på mig morgonrocken och gick ner och öppnade ytterdörren. då berättade han att han skulle hämta sina vinterdäck och mamma hade sagt att fom var nertagna från vinden, men icke!
han hade alltså själv tagit sig upp på vinden och bokstavligt talat kastat ner däcken där uppe ifrån. min söta morfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0