ledig dag

idag har jag varit ledig efter mina 6 dagars jobbanade i rad (oj vad jag tjatar). det har varit riktigt skönt att vara ledig faktiskt.
jag sov till 10.40 och snoozade faktiskt ingenting vilket inte är likt mig. haha!
gick upp, tog på mig ett par mjukisbyxor, en härlig t-shirt + tjocktröja och gick ut med Zingo :)
lite i 12 kom Sofie hit. det var egentligen meningen att hon skulle komma vid kvart över 11 direkt efter hennes massage men hon hade försovit sig lite idag så hon hade inte hunnit sminka sig osv.
när hon kom hit hade hon köpt med sig goda bullar, och jag hade kokt några ägg :) supergott.
efter vår lilla frukost satte vi igång med mitt hår som skulle fixas! klippas och färgas, och även färgade jag mina ögonbryn! skönt att slippa måla dom :) dom är ju så ljusa annars.

resultatet:

(dålig bild. tagen med iphonens kamera, den på framsidan till och med)



en annan bild som är tagen med min iphone! fast med den "riktiga" kameran.

nåja!
när vi väl var färdiga med allt och Sofie även klippt mamma också tog vi en liten sväng till XXXLutz!
där var faktiskt ganska coola saker, mycket krims krams.
Sofie köpte en födelsedagspresent/julklapp till mig. en filt i zebramönster! snygg och SÅÅÅÅÅ JÄVLA MJUK! jag har aldrig någonsin känt på något som är så mjukt som den var! åh vad jag längtar efter att få den ;)

nu ikväll har jag varit på banan!
superbra väder att träna i eftersom det är helt vindstilla.

såg i min kalender att jag ska på ett möte på jobb imorgon kl 12.30, sen ska jag jobba 14.50! så jag hinner säkert hem mellan. sen kommer pappa och hämtar mig när jag har slutat och så sticker vi bort till gymmet :) nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0