jobb jobb jobb

jobbade igårkväll. ett 4 h och 10 min långt pass, lönt eller?
jag slutade i alla fall kl 21. när jag kom hem satt mamma & pappa och tittade på idol. jag hann bara se duetterna! elin åkte ut och visst det var väl kanske rätt, hon sjunger inte sååå jättebra jämfört med dom andra, men hon är ju så jävla cool! hade gärna haft sån frisyr som henne, om jag bara hade vågat!

när idol var slut så satte jag, mamma & pappa på en film, Farsan. den var skitrolig, haha :D sen var klockan lite i 01 och det var läggdags. kunde inte somna men till slut så, när klockan var 02 - 02.30?! theis bordd ju vara här, det känns tomt!

hade ställt alarmet på kl 9 men jag snoozade en timme, skööönt :)
nu har jag precis ätit frukost och ska bara ta det lugnt innan jag ska jobba.
börjar klockan 14 idag och det enda positiva med att jobba så sent är att det är 100% OB hela dagen. men men.. imorgon är jag ledig!

vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0