grå dag

nu har jag packat ner alla mina pokaler och medaljer!
så snart kan vi förhoppningsvis börja måla och lägga golv på mitt rum för nu har jag tömt i princip allt :)
ser ut som ett bombnedslag på mitt rum.
6 flyttkartonger packade, 4 sopsäckar som ska till tippen och 5 ullaredspåsar som inte är uppackade ännu och en resväska från helgen som heller inte är uppackad.. gaaanska trångt är det!

kl 19.00 börjar ett spinningpass på friskis som jag och pappa funderar över att gå på :)
det är ju inget lysande väder precis så det blev ingen träning på banan :(

idag har jag och mamsen varit och fikat hos morfar! han är söt, min älskade morfar <3
han har för ett litet tag sedan köpt en ny mobil, HTC Wildfire.. och idag fick jag lära honom hur man filmade med den! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0