förkyldning på G

håller på att bli förkyld! eller jag är redan, men det har inte brytit ut fullt ännu! för det har blivit värre under dagen.

igår var jag ledig. det var riktigt skönt :)
jag och mamma åkte till Entré, B&W och till sist Jägers Zoo. vi var borta i sammanlagt 5 timmar! och 4 av dom timmarna var bara shopping :) fast det blev faktiskt inte så mycket för min del som det brukar.
jag köpte en ny jetset klocka, Wet blue, eftersom jag hade en rabattkupong på 100 kr för jetset klockorna.
har ju gått och spanat in just Wet blue i evigheter och äntligen, jag var ju tvungen att utnyttja kupongen ;)
sedan köpte jag ett superfint linne inne på bikbok. lite finare än vanliga basic-plagg liksom! det kostade 249 kr och det tycker jag är ganska dyrt för ett linne, men som sagt, det var finare än vardags liksom.
sedan köpte jag ännu ett skal till min kära iphone (endast för att jag hade bonuscheck på 200 kr i någon av telias butiker). klart man utnyttjar!

har dock "vunnit" en budgivning på ett skal på tradera också. supersött! kommer någon gång i veckan.
har blivit alldeles för nördig med skal, haha. har överdrivet många.

imorgon är jag ledig! fast jag ska på möte 13.00 - 15.00 på jobb, vilket är riktigt jobbigt eftersom det förstör hela min lediga dag typ! det hade varit OK om det hade varit vid 9-11 tiden istället. men nu är det mitt på dagen!
klockan halv 11 kommer Sofie och hämtar mig så ska vi till IKEA :)

saknar min älskling så otroligt mycket!
det har inte känts som att det varit helg eftersom inte Theis har varit här. när jag jobbade stängning i lördags kändes det som att det var en vanlig vardag!
meeen på fredag kommer han! och på lördag åker vi till Jönköping på cykelgalan. spännande!

borde kanske sova?!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0