cykelgalan

Theis är fortfarande här och vanligtvis brukar jag ju inte uppdatera då eftersom jag vill spendera tiden med honom. men han snackar i telefon så jag tänkte att jag kunde ta tillfället till akt :)

kom hem lite i 2 inatt från cykelgalan i Jönköping. jag blev inte utnämnd till årets bmx dam i år heller, haha. nästa år skiter jag nog i att åka dit med tanke på att jag varit där 3 år i rad nu utan större mening.. :)
jag körde hela vägen upp till Jönköping och Theis körde hela vägen hem! delade på 4 monsterdrycker under resorna så vi skumle hålla oss vakna ;) speciellt på vägen hem behövdes det.
och det var väldigt dimmigt också på vägen hem, så dimmigt att vi missade avfarten till Malmö, uppe vid Helsingborg!! haha

jag, Theis, Christian och Oliver planerar att ta en trip till Belgien i januari. där är nämligen en tävling där då, kul!! kan vara bra att hålla igång det också under vintern.

usch, jag har dunderont i min hals. sådär så man knappt vågar eller kan svälja! jag som trodde att min förkyldning snart var över, och så får jag svinont i halsen istället! snorig är jag inte så mycket mer..

hur har er helg varit?

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0