anna hertzman!

igår mådde jag kasst. hade så ont i halsen att jag knappt kunde svälja mitt eget slem som samlades i halsen.
hittade både Zyx och Strepsils här hemma så det har jag ätit, såklart!
igår sa mamma att vi skulle till hennes jobb och ta halsprov idag ifall det inte var bättre. och just halsen var lite bättre idag. men alltså, fyfan! när jag vaknade så hade jag så fruktansvärt ont i min rygg och hade ont i hela kroppen. men det blev inte vårdcentralen i alla fall! det är ju säkert ändå bara ett vanligt virus..

trots att jag är sjuk åkte jag iväg på Anna Hertzmans konsert idag med Sofie och Caritha! kan ju inte missa henne, och jag har ju trots allt betalt 300 kr för biljetten!
konserten var riktigt bra! hon var sjukt rolig, typ som en stå upp komiker nästan. så jävla sköna kommentarer emellanåt :) och hennes nya låtar var hur bra som helst! ska lätt köpa hennes nya skiva när den kommer ut!

hmm ganska roligt.. innan jag stack iväg till konserten så mådde jag kasst, verkligen skitkasst! men jag mår bättre nu.
hoppas på att kunna vakna frisk imorgon. i alla fall så frisk att jag kan träffa Vivi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0