uppdatering från helgen

i helgen har jag varit i Tönder, Danmark. där har jag tävlat, Landspokalen 3 & 4!
det gick inte riktigt lika bra denna helgen som förra, jag blev 4:a i finalen i lördags efter lite otur i finalen och sedan blev jag 2:a igår i finalen (det är jag nöjd med). hon som vann är Mette Jepsen. en väldigt duktig tjej från Danmark som även deltog i supercrossen i Köpenhamn förra helgen. hon kommer dessutom från Tönder så det var ju hennes hemmabana, vilket alltid är en stor fördel såklart!
men, jag blev sammanlagt 3:a för helgen och fick lite pengar med mig hem. gaaanska nöjd, hade kunnat bättre!
älsklingen körde bra. han blev totalt 4 för helgen :) <3 men tyvärr fick han inga pengar.

kom hem från älsklingen idag. han har jobbat och sedan har vi bara tagit det lugnt och kollat på One Tree Hill.
vi ses på torsdag igen, för då åker vi till Weiterstadt, Tyskland på EM 3 & 4!

något sjukt skumt och irriterande har hänt!!!
idag när jag kommit hem från Theis och startade datorn loggade jag såklart in på msn.
när jag loggats in så såg jag att ALLA mina kontakter har försvunnit! :S sjukt konstigt. helt tomt på listan!
sist jag var inloggad var i torsdagskväll, här hemma. då var allting som det skulle! :S fattar INGENTING
någon som varit med om detta förut och kan hjälpa mig?
jag hade typ 300 kontakter på listan, livet går fan i kras när sånt händer.. haha!
snälla, hjälp mig!

vad har ni hittat på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0