trött

gick upp tidigt imorse eftersom Emelie F. kom och hämtade mig kl. 9! vi skulle till Marbäckskolan i Svedala och snacka för ett par fjärdeklassare om BMX Racing. riktigt meningslöst kändes som, men men..
efter det åkte vi hem till henne och senare åkte vi vidare till Svedala Outlet! det var riktigt längesen jag var där.
Efter det körde vi in om Skopunkten när hon skulle köra hem och lämna mig :)

nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem. ska till optikern senare och träna med linser, det kommer nog bli jobbigt, haha!

jag funderar på att följa med upp på nybörjarträningen ikväll och hjälpa till att träna småbarnen!
ändå inget bättre för mig!

nu tror jag att jag ska sova lite, haha. bara tills mamma kommer hem!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0