svettigt värre

shit så duktig jag har varit nu! wow alltså. haha
har städat, dammsugar, torkat golvet på mitt rum. och har även torkat golvet på Martins gamla rum där danske Christian ska sova i helgen eftersom han ska vara med på tävlingarna.
blir alltid helt svettig när jag städat, haha. tur jag inte hade duschat ännu! men nu har jag, efter alltså..

i was boooorn tooo love you
with every single beat of my heart
yes, i was born to take care of you
every single day of my life

you are the one for me
i am the man for you
you are made for me, you´re my ecstasy

ÅÅÅH QUEEN ÄR SÅ BRA!
om dom fortdarande hade existerat hade jag LÄTT åkt var som helst för att gå på konsert med dom alltså!
men där kommen en konsert som heter The story of Queen, We are the champions till Sverige i oktober. det är en kille (svensk till och med tror jag?!) som har varit i Storbrittanien och så och verkligen gjort succé med denna turnén.. han gör alltså Queens låtar. det låter riktigt coolt!
hoppas jag kan få tag på några biljetter om jag inte blir uttagen till lägert i Schweiz dvs.. för det är ju t.o.m sista oktober jag är där såfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0