SVENSKA CUPEN/KALAS CUPEN 2

hej mina vänner!
förlåt för dålig uppdatering igår. orkade inte skriva efter att Theis åkt hem eftersom jag gick och la mig i hyfsad tid pga av att jag skulle upp igen klockan 3 inatt! berättar mer.
nu till tävlingen igår :

tävlingen igår var lika rolig som i lördags! dock var vädert något sämre, men vi klarade oss ganska bra ifrån regnet. det kom inte förräns precis när finalerna skulle gå igång!
jag körde helt OK i heaten! var enda tjejen i mitt heat så det var ganska skönt faktiskt. blev 3-2-2 så jag kvalade mig vidare och fick välja som 3:a i finalen. bana 4 och 5 blev tagna och då valde jag bana 6, dvs ganska mycket ytterbana vilket var helt rätt. i lördags var jag första-väljare och valde bana 3, och efter min dåliga start i finalen blev det ju som sagt väldigt trångt!
så bana 6 igår i finalen kändes bra. och det blev bra! hängde med killarna bra i starten och låg 4:a in i första kurvan, och 3:a ut ur den. höll platsen hela vägen in i mål vilket kändes jäkligt bra, en pallplats :)
jag är väldigt nöjd med helgen med tanke på att jag körde med killarna.

och som jag skrev innan så skulle jag upp klockan 03.00 inatt/imorse, vad ni nu vill kalla det..
ja fy, det var tidigt! vid 04.00 cyklade jag mot MAXI där jag skulle möta upp några av mina fisk-kolleger Josefin, John & Louise. kom inte iväg från MAXI förräns klockan var 04.30.
lite över 7 tiden imorse var vi framme i Fiskehamnen i Göteborg där vi skulle vara på utbildning. satt i princip stilla i 7 timmar och bara lyssnade, ganska segt.. trött var man! fast jag trodde jag skulle vara ännu tröttare.
sov varken i bilen på vägen dit eller på vägen hem!
utbildningen var helt OK, gaaanska långdragen men det var nyttigt.
kom hem idag vid 19.30, så dagen har verkligen varit lång.

hade tänk och lägga in en film från finalen i lördags om jag kan klura ut hur man gör om man inte ska lägga in en från sitt eget youtube-konto! hur hittar jag HTML-koden så jag kan lägga in den här i bloggen?
hoppas i alla fall på att där kommer en film från söndagens final också.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0