svenska cupen/kalas cupen 1

då har man tävlat hela dagen! det blev ingen elite women klass så vi fick köra med herrar 17+ :) riktigt roligt var det. blev riktigt mycket fight, speciellt i a-finalen! jag och Lovisa Annerwall, det blev riktigt tight på första rakan, riktigt bra kämpat av oss båda och ingen gav upp! :D precis som det ska vara.
kämpade i alla fall upp mig till en 4:e plats i a-finalen idag, efter att ha legat 7:a i första kurvan! så det är jag i alla fall nöjd med :)
Theis slutade på en 2:a plats i a-finalen i Elite Men! så det blev dessutom lite pengar med hem i fickan också, hihi!

nå, nu ska jag, älsklingen och Christian iväg och hyra, eller möjligtvis köpa film! :)
en ny dag imorgon med tävling, hoppas på bra resultat då också!

godnatt och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0