städning och shopping

körde hem till Sofie vid 13-tiden. hjälpte henne med att städa lite, eller inte lite. vi rensade en del från hennes flytt och så! försökte klippa gräset men det får bli med en trimmer istället till och börja med!
vid 15-tiden körde vi till OBS för att jag skulle till optikern. dessa linserna jag provade idag funkade inte heller, så det var inte ens lönt att ta hem dom och prova..
efter optikern blev det lite shopping såklart.
skulle egentligen bara byta ett par jeans som jag köpte för någon vecka sedan för knappen har trillat av, men dom fanns inte i min storlek :'( så det blev ett par jeansshorts och 2 linnen för dom pengarna istället.
sedan köpte jag ett par pilotbrillor på bikbok! och när vi gick förbi dinsko så såg jag ett par riktigt snygga sandaler, jag var bara tvungen att köpa dom. åh vad fina :)



det var dessa skorna jag köpte!

ska alldeles strax byta om till bmxkläder! träning ikväll ju på banan, hoppas på att vinden lägger sig! för det stormar ju ute typ. och regnet får gärna hålla sig borta också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0