sorry

det har, som ni nog har märkt, blivit ganska dåligt med uppdatering nu under helgen, som vanligt! SORRY
men jag och älsklingen har haft fullt upp!
i fredags mös vi "bara", vi var trötta båda två eftersom han hade varit inne på supercrossen redan då och hjälpt till och jag hade jobbat.

igår var vi inne i Köpenhamn och kollade på supercrossen! lika coolt som dom andra åren, det ända var att där gääärna kunde varit sol! dom andra åren har det varit typ 25 grader och jag kommer ihåg hur jag brände mig på axlarna både första och förra året. i år var det ganska kallt och sitta där, men som tur var så blåste det inte så mycket :)
när vi kom hem från supercrossen åt vi och tittade på en film med mamma, senare tittade jag och Theis på OTH!
ja jag och Theis har börjat om på den serien nu, och vi är redan på säsong 2. haha nördiga som få!

idag har varit en lång dag. åkte upp till banan vid halv 10 eftersom det var en tävling där idag. ingen stor, men roligt var det. det var bara sydsvenska cupen, dvs. klubbarna i syd, upp till kungsbacka och Lerum!
faktiskt många deltagare för att vara en så "liten" tävling. jag körde klassen 14+. så jag körde mot Theis, Martin(brossan), Rickard, Christian(dansk), Kenny(dansk) och jaaa, massa sånna duktiga. trodde över huvud taget inte jag skulle gå vidare men första tävlingen vann jag B-finalen, dock släppte Christian (som hade blivit diskad i semifinalen och gick därför till B) förbi mig, haha! sedan andra tävlingen kom jag 3:a i semifinalen och 7:a i A-finalen :D slutade på en 8:e plats för bägge tävlingarna, nöjd med det!

när vi kom hem har vi, jag & älsklingen, suttit och snackat en massa om allt möjligt!
nu har han precis kört hem, eller för typ 30 min sedan!
men jag har haft en rolig helg, som vanligt med Theis! <3

just nu sitter jag och halvtittar lite på Wallander, medans jag sitter och skriver här.

imorgon kommer Emelie F. och hämtar mig kl. 09.00 (usch så tidigt :P) och så kör vi till Marbäckskolan i Svedala och ska snacka lite om BMX där för några 4:e klassare. det är något projekt som svenska cykelförbundet håller på med så kommer dom ner hit. vi har bara 15 min på oss men det ska nog gå bra, haha. vi får improvisera lite :)
senare kl. 15.00 ska jag vara hos optikern och prova linserna och få hem dom och prova i 1 vecka. hoppas det funkar :) en sådan dag som idag hade varit toppen att ha dom!

hur har er helg varit? vad har ni hittat på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0