solade, men nu är det mulet

hade en jäkla huvudvärk igår på eftermiddagen, och innan vi åt middag tog jag 2 st alvedon, typ som jag lever på?!
men det blev faktiskt inte bättre. åkte upp till banan ändå för att jag ville försöka träna. men det gick inte sådär jättebra, huvudvärken tog livet av mig! :/ körde inte så mycket den första timmen på träningen, satt och vilade. men efter pausen gick det lite bättre!
när jag kom hem från träningen tog jag det lite lugnt i soffan ett par minuter sedan bytade jag om och körde till Sofie! (nej, jag duschade inte eftersom vi skulle ut och åka rullor, DÅ blir man också svettig).
när jag kom hem där var klockan dock så mycket att desperate houswifes snart började, så det såg vi först efter det kan Sofie iiiiinte missa! haha ;)
sen vid 22.30 stack vi ut och åkte rullor. det blev bara 40 min denna gången, men vi åkte faktiskt snabbare. riktigt härligt var det med frisk luft!
när vi kom hem till Sofie igen började hon klippa/plocka Nelson, hennes hund. efter ett tag satte jag på Singstar - Queen och sjöng lite, sedan när hon var färdig med Nelle så hängde hon på. jag körde hem vid 01!

vaknade 09.30 av att det var SVINvarmt på mitt rum, och av att alarmet ringde ;) får nog byta täcke snart.. alldeles för varmt med vintertäcke, trots att jag brukar sova med tjockt täcke året om. men jag köpte ju nytt täcke i vintras och det är ett sånt supervarmt! haha. och på förmiddagen står solen rakt in genom mitt fönster (snedtak). åt i alla fall frukost och sedan tog jag på mig bikinin och gick ut på baksidan och lade mig och sola. det blev dock inte så länge för sedan blev det mulet :'(

ska alldeles strax ut och träna sprinter och stumphygates!
sen när pappa kommer hem från jobbet ska vi köra till Ängelholm och prova nytt skydd till mig. hoppas där finns något bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0