jobb, hårfixning & träning

idag har jag haft en ganska fullbokad dag!
började jobba klockan 7 imorse, och slutade kl 12. ett riktigt glidarpass! pass konstigt nog så tyckte jag att tiden gick SÅÅÅ långsamt, kändes som jag var där mycket mer än 5 timmar i alla fall.
när jag kom hem gick jag direkt ut med Zingo och vid 12.50 kom mamma hem. jag åt lite snabbt och sedan tog jag bilen och körde och hämtade Sofie hemma hos henne och så körde vi till Burlövs center till salongen.
vi gick först med Susann bort till Espresso house eftersom hon skulle köpa lunch, dom åt någon bagel tror jag + marshmellow cookie och jag åt bara marshmellor cookie, mums!
sedan när vi kom tillbaka gick Sofie igång med mitt hår. det blev riktigt snyggt! samma som förra gången, svart med bruna och rosa/lila slingor, och klippning såklart, men typ som jag brukar. piffigt värre! tack så hjärligt gumman! du är bäst, och du är underbar <3
det tog några timmar och efter att jag varit och lämnat Sofie igen hemma hos henne körde jag hem och åt middag sedan bar det av till träningen.
blåste väldigt mycket idag, men vi körde bra övningar :) mitt skydd funkade att knäppa, BRA DET! men vi måste ändå lämna in det till någon skräddare och evt. köpa ett nytt! 

har precis suttit med en såndär elektrisk massage på ryggen! har börjat få ont igen, men inte alls på samma sätt som innan. nu är det liksom någon kota tror jag! drog snett för någon vecka sedan när jag tränade sprinter i uppförsbacke.. har haft ont sedan dess och nu sista veckan har det blivit värre.. inte bra!

nå, nu hade jag tänkt gå ner och duscha!
imorgon blir det jobb kl 14.45 - 20.00. 

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0