hemkomna från Tyskland

kom hem klockan 6 imorse från EM i Tyskland efter att ha kört hela natten. eller ja jag har inte kört, och har åkt! ;) skönt med husbil så man kan sova på riktigt när man reser. haha!
men jag gick och la mig direkt när vi kom hem och sov till 11.00! härligt

helgen har varit rolig, vääääldigt varm! vi har haft 25 grader, nästan INGA moln och vindstilla, så vi är lite grillade. har dock varit jobbigt att cykla i den värmen, men det är bättre än regn i alla fall :)
jag gick inte vidare från kvalet, och inte Theis heller. vi körde Elite!
Martin körde 17+, han kom till kvartsfinal bägge dagarna, men åkte ut där. pappa kom till semifinal bägge dagarna och åkte ut där!
men jag är i alla fall hyfsat nöjd med själva cyklingen!

just nu håller jag på att packa in från husbilen och städa den med mamma. ska strax dammsuga den!
annars får vi se vad dagen bjuder på. ta det lugnt! kanske åka upp till bmxbanan ikväll och hjälpa till att träna nybörjarna??

bilder från Tyskland kommer senare.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0