hejdå storebror

ja, nu har min storebror flyttat! eller vad man nu ska kalla det. hem till en annan bmxare, tog bara med sig sängen och lite kläder! kul kille det där, haha

det var en kort dag idag på jobbet, började kl 06 och slutade kl 10! ganska härligt faktiskt. sedan efter någon timme att jag kommit hem ringde dom och frågade om jag kunde jobba imorgon 07.00 - 12.00! och det är ju också en väldigt nice tid, så klart att jag tackade ja! :)

har varit med uppe på nybörjarträningen idag och hjälp pappa att träna ungarna. skojsigt!
efter det tränade jag och pappa. och när jag skulle ta på mig mitt kroppsskydd gick fantamig dragkedjan sönder :'( aaargh.. mitt älskade skydd! är helt handikappad utan fan. måste ha nytt NU! eller det måste i alla fall fixas. men det har hängt med mig sedan 2004 så det är väl kanske inte så konstigt att det är slitet? men jag älskar det. har tittat efter nya skydd, till och med köpt ett, men jag är så kräsen så det funkar liksom inte.
men vi tränade i alla fall en massa starter idag, och det kändes riktigt bra faktiskt! 8/10 starter var riktigt bra (körde fler än 10 alltså), och dom 2 andra som inte var lika bra var ändå bra, haha!

imorgon efter jobbet och när mamma kommit hem med bilen så ska jag köra ut till Sofie på hennes salong så ska hon fixa mitt hår :) får se om det tar 3 timmar som sist.. haha!
hon ska klippa det, färga och göra slingor! hon är bäst <3

bilder från Kennys konfimation i fredags;


älskade Theis(som har klippt sig fult) och Charlotte


Allan


Christian


Kenny (han som tog konfirmationen)


älskling!

dags att duscha snart! börjar ju trots allt jobba kl 7 imorgon så jag ska ju upp tidigt.. usch! haha

puss på er.
godnatt och dröm sött när den tiden kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0