grattis älskling! <3

idag fyller den som är bäst i hela världen år! självaste Theis Tanning Nordkvist, min älskade pojkvän <3
GRATTIS GRATTIS GRATTIS, HIPP HIPP HURRA !!
åh vad jag önskar att jag kunde vara hos dig och göra din dag perfekt. men det går inte alltid när man bor så långt ifrån varandra, tyvärr :'( men vi får fira dig i helgen älskling! du ska få massor av presenter.
vet att han fick present av sin pappa redan igår, en Playstation 3! som han velat ha sedan den kom ut.. haha! nu äntligen har han fått en! ack så lycklig han måste vara.
längtar tills på fredagkväll när du kommer hit älskling <3

jag har precis badat Zingo, han gillar det :) och efter det har han sprungit runt här som en tok och torkat sig själv! mestadels i min säng så den är helt blöt nu, haha.

på lördag är det supercross i Köpenhamn! kommer bli skitcoolt. hoppas inte det kommer regna bara, som väderprognoserna säger att det ska :( får hålla tummarna att det ändras.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0