godmorgon/natt?

klockan är alldeles för tidigt, och vad i hela friden gör jag uppe?
jo, det ska jag berätta för er.. jag ska till jobb. inventering där idag, från 06.00 till ca 10.00!
men varför sitter jag vid datorn nu? jooo, såhär är det. jag blev helt enkelt färdig tidigare, och visste ínte riktigt vad jag skulle sysselsätta mig med såhär på morgonkvisten, det är ju inte precis någon som är vaken.
då såg jag mammas lilla söta dator ligga här i vardagsrummet, och då kom jag och tänka på att min uppdatering inte varit den bästa under helgen! haha..

vad har ni gjort under helgen? sen senast jag skrev har jag;

torsdag; mamma hämtade mig på jobbet och körde mig till tågstationen. jag tog tåget till DK, var där tidigare än beräknat eftersom jag hann med det tidigare tåget. fick vänta en stund inne på köpenhamns h, där hämtade älsklingen och Christian mig! vi var hungriga och körde därför till mc donalds i Valby, satt där och snackade i 2 timmar tills klockan var typ 00.. hahaha! tillslut började dom släcka ner och sätta upp stolarna på borden. då kände vi att det var dags att bege oss hemåt!

fredag; var på konfirmation hos en bmxare, Kenny. det var väldigt trevligt. där var även Christian med och en annan bmxfamilj så det var ju bra sällskap :D + Theis såklart ! <3 var på konfimationen kl 15.00 och kom hem vid 01.30 typ! nice

lördag; jag och älsklingen sov typ till halv 12. tränade några timmar på Sorös bana och så. tog det lugnt <3

söndag; körde till Köge och tränade. dit skulle egentligen Christian komma men han var trött. men Kénny kom dit i alla fall! blev någon timme där också innan vi åkte hem och tog det lugnt. vi åt och jag packade ihop min väska osv.. 20.00 tog jag tåget hem till Sverige!

nu har ni fått liiiiite grann vad jag hittat på :)
måste stänga av nu och cykla till jobbet!
hörs ikväll tror jag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0