duktig tös

imorse snoozade jag typ 1 ½ timme.. haha! ställde alarmet på 09.30 och gick inte upp förräns 11.00! jag var trött

har varit riktigt flitig idag. städat rummet och torkat av lite och så. och även dammsugat hela huset och plockat undan lite där nere. känner mig duktig!
det började med att jag dammsugade där nere i väntan på att mamma skulle komma hem, sedan fortsatte jag här uppe och städade på mitt rum. och så ringde mamma och sa att hon glömt ringa mig och var redan iväg och handlade.
men hon hade i alla fall handlat lite stuff till choklad-fonduen som jag och Theis ska mysa till det med imorgon!
ska bl.a ha jordgubbar, ÅH vad gott

det ska bli kul att träna i Ängelholm ikväll. har inte varit på den banan sedan i juli förra året, då jag vann Summer Race där och dessutom blev 2000 kr rikare. haha!

Stromae - Alors on danse
lyssna på den! en ny låt som jag tror kommer spelas på bmxtävlingarna ute i Europa nu i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0