dålig uppdatering

idag också.. förlåt :)
men idag är jag förlåten hoppas jag. har inte haft tid!
började jobba kl 9, slutade kl 15 och kalaset för storebror som fyller 22 idag (grattis <3) började klockan 16.
så jag har haft fullt upp hela kvällen. är supertrött och har packat det mesta :)

var inne på dmi.dk precis, helt plötsligt står det att det ska regna i Tönder hela helgen :( jävla skit!
gäller att ha regnjackan med sig! och underställ också för den delen.. segt!

jag åker till Theis tidigt imorgonbitti, kl 7 kör pappa mig till stationen innan han kör vidare för att jobba. haha!
så jag är i Sorö 09.14 då, hoppas Theis kan komma upp ur sängen och hämta mig på stationen där, annars kan jag ju stå där och frysa och i värsta fall GÅ hem till Theis! brrrrrr

antar att det inte blir fler uppdateringar idag, och säkert heller inte på resten av helgen!
jag kommer hem på måndagkväll. kanske hinner jag smyga in något inlägg här? HÅLL UTKIK!
ska som sagt till Tönder och tävla, Landspokalen 3 & 4. Tönder ligger vid Tysklands gräns, wow!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0