bilder från Weiterstadt

jag har ju lovat er lite bilder från Tyskland!
här kommer några stycken. får se om det kommer fler senare!
men dessa är i alla fall från min egen kamera:


banan var lika dan som för 2 år sedan!


pappa längst fram (röd och vita kläder), in action!


såhär snygg var man på läktaren, haha.
väääldigt varmt var det!
notera att jag är alldeles fläckig på axeln och bröstkorgen, jag hade fått solexem typ även om jag inte blivit solbränd. men anledningen till att det är så rött är för att jag kliat!!


pappa igen, längst fram!


Zingo på läktaren! han tyckte också det var varmt, därav flåset!
tur vi hade husbilen nära banan så vi kunde gå och lämna honom då och då.
till slut blev det alldeles för varmt för honom mitt i solen!


älsklingen i husbilen! (Martin har tagit bilden)
han krashade i lördags på tävlingen i ev kurvorna (med asfalt), därav såret och plåstert på armen.
såret blev ganska djupt, och blödde rejält!


coola Martin längst fram på träningen. till vänster om honom på bilden har vi Fredrik från Kungsbacka!
svenskarna visar hur man gör.. haha


Martin igen, längst mot kameran i vitt och ljusblått!


åt massvis med godis som vanligt..

det var några bilder i alla fall!
kommer kanske fler imorgon, får se :)

imorgon, eller det är ju idag nu, så ska jag till optikern och hämta ut dom nya linserna jag ska prova eftersom dom andra inte funkade. dom är betydligt dyrare så om jag ha dom ska jag VERKLIGEN känna att dom fungerar bra!
får se. ska byta mina nya jeans också som knappen gått av på!
kanske träffa Sofie också :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0