bajsväder

usch ja vilket tråkigt väder! det är egentligen meningen att jag ska köra sprinter idag men vädert tillåter inte det över huvud taget. så jag tror det blir en "sväng" på konditionscykeln istället :P haha.
älsklingen är inne på supercrossen i Köpenhamn, tur man inte är det?! i regn och blåst, brrrrr..
fast jag ska ju dit imorgon, det lär vara likadant då tyvärr.

jag satt uppe till klockan 3 inatt, heeeelt galet!
ända sedan Theis lämnade datorn vid 23-tiden så satt jag och pillade med en ny header! tog bort, gjorde ny, ändrade, osv. osv. ! när klockan var 3 så tog inspirationen slut, då kände jag att det var dags att gå och lägga mig. borde nog gjort det innan det dock!

nå, har ni sovit gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0