åska och blixtar

vaknade imorse av att regnet slog mot fönstert, USCH! hade ställt klockan på 09.30 för att jag egentligen skulle köra sprinter idag innan jobbet (börjar jobba 14.45). meen, det blev inga sprinter för min del inte. det åskade & blixtrade ju till och med! så nej, jag får gymma ikväll istället efter jobbet, kanske med Sofie!
följde med mamma till morfar istället och fikade, mycket mysigare :)
nu är jag hemma och har varit ute en runda med Zingo. just nu regnar det inte, hoppas det kan hålla sig såhär till och under tiden som jag ska cykla till jobbet!
det hade varit skönt att slippa cykla i regn!

jag var precis inne och kollade på dmi.dk hur vädert ska vara i helgen i Tönder där vi ska tävla. det verkar i alla fall som att det inte ska regna, härligt! :) får hoppas att det inte ändras, om det inte är till det bättre förstås!

ska jobba imorgon med, 09.00 - 15.00! fast det blir bra pengar ju, eftersom det är röd dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0