2 år och 10 månader!

jag har helt glömt att berätta att jag och Theis har månadsdag idag! idag har vi varit tillsammans i 2 år och 10 månader, intressant va? haha!
vi närmar oss 3 år. inte för att vi planerar på att fira det, men ändå! haha.

det ligger en tom popcornpåse framför mig. det var väldigt länge sedan jag åt det så jag var tvungen att poppa, så himla gott. fast jag saltade liiite för mycket!

träningen idag var bra! ängelholmarna kom ner och tränade som dom gör 1 gång i månaden. det blåste mycket, men som tur var inte sidovind! utan det var medvind på första och tredje rakan. det blev lite blandad träning.

imorgon ska jag jobba. det var typ 2 veckor sedan sist, haha! :)
jag ska egentligen börja kl 17.00, men där ska vara vårmöte och det börjar kl 14.00! så jag får ju vara där då.
sen får vi se hur länge mötet varar om jag åker hem emellan, innan jag ska börja jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0