lugn dag på jobb!

nu får det bli ändring! istället för att skriva dagens datum som rubrik i varje inlägg får det bli någon slags text/mening istället. ja ni fattar!
blir ju lite konstigt om man vill skriva 2 eller fler inlägg om dagen om där är flera stycken med samma datum :P

så som ni ser rubriken till detta så har det varit en lugn dag på jobbet!
jag stod i fisken. egentligen brukar vi ju inte ha öppet där på måndagar men nu inför påsk tyckte vi att det kunde behövas! men det hade det nog egentligen inte gjort :P under dom 5 timmarna jag stod där hade jag kanske 5 kunder sammanlagt! men jag hann i alla fall städa allt typ! skrubbade väggar och sånt så det blev lite snyggt och fräsht!

pappa hämtade mig på jobbet och så körde vi direkt till gymmet (som jag skrev i förra inlägget att vi skulle).
blev benpass idag, men ett ganska lugnt pass eftersom det är tävling i helgen och då ska man ju inte vara trött i benen och man ska ha lite mer explosiv styrka! :)

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0