9 mars 2010

hej mina fina!
waaauw, det rimmade och allt :)

idag har jag haft en bra dag :)
alarmet ringde klockan halv 10, snoozade till 10! tog det lugnt, lagade mannagrynsgröt till frukost, mums!
klockan halv 1 kom bästaste Sofie hit! satt och snackade lite och så. lite efter 1 gick vi in och hämtade Sara och så stack vi 3 till gymmet, blev ett hårt men bra benpass :) vi dog nästan, haha! men det var väldigt härligt, det är ju så det ska vara!!

när vi var färdiga stack vi hem, och Sara gick in till sig!
jag och Sofie duschade och gjorde oss färdiga, sedan åkte vi till Ilva, fikade lite där eftersom vi var hungriga, gick lite inne på Ilva och kollade sedan körde vi vidare till IKEA :)
kom hem vid 19-tiden, sedan stannade hon lite grann och snackade och så :D <3
sedan åkte hon hem!


en bild på Sofie när vi sitter och fikar på Espressohouse inne på Ilva :)

har spelat lite mario och så ikväll :) ska nog snart göra mig ett par toast! börjar bli riktigt hungrig, haha!
men just nu sitter jag och knyter alla jäkla trådar på min nya sjal, för annars åker dom ut för dom fastnar i allt, det är liksom öglor! :P har även börjat använda min skinnjacka nu :) riktigt snygg, dock liiiite kallt för den fortfarande men man kan ju inte låta bli :P hihi, nu vill jag bara ha ett par svarta converse också, i light modellen, ursnyggt!

puss på er, vänner :)


Kommentarer
Postat av: sofiiiie

du hittade ingen bättre bild? :P

2010-03-09 @ 23:20:29
Postat av: Anonym

amen sluuuta, du är söt :) <3

2010-03-10 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0