25 mars 2010

tänkte bjuda på ett par ego-bilder!
det var väldigt längesedan jag ens tog sådana! så jag tog ett par stycken under förra veckan tror jag det var, varför vet jag inte. kameran var liksom framför mig! här kommer några:







kommer ihåg förr, typ 1-2 år sedan, då tog jag flera egobilder VARJE dag! haha.
undra hur det kom sig att jag helt plötsligt slutade med det :o
okej, nu blev det deja vu.. läskigt! haha

och är kommer några bilder på min älskade Theis som jag har tagit:


älsklingen och Enzo






förlåt för att bilderna blev så himla stora! men när jag väl lagt in alla och insåg hur stora dom blev så orkade jag inte ändra.. haha! ni får helt enkelt stå ut. inte så ofta jag lägger upp bilder ju, tyvärr!
får väl kanske bli bättre på det, blir ju en mycket roliga blogg med bilder.
men nu har jag inga fler. eller jo, massor som jag inte redigerat och så, orkar inte!
dom kommer väl en vacker dag dom också.

godnatt och dröm sött på er, när den tiden kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0