23 mars 2010

grattis älskade mamma <3

blev väckt lite innan klockan 7 imorse för att gratta mamsen.
hon fick en skinnjacka och en extern hårddisk av mig, pappa, bror och Theis :)
skinnjackan var ju inte precis billig heller, haha.. 2200 kr !
gick upp och la mig sen igen och vaknade så ringde alarmet halv 10! snoozade dock typ 30 min!
lite i 12 kom Sofie hit och så stack vi och hämtade Zingo på pappas jobb :) sedan hem och lämnade honom och så direkt till IKEA! Sofie får sin lägenhet den 1 april, så det är ju en del som ska kollas upp, ang. vad hon ska ha för möbler osv. :) men, smarta som vi är, så glömde vi köpa det vi åka dit för, flyttkartonger! haha..
sedan påväg hem från IKEA stannade vi på Coop Extra och köpte med oss bullar hem, och så fikade hon, jag och mamma lite innan Sofie körde mig till jobb. jobbade 14.45 - 20.00!
fick även en extratid imorgon, så det blir 10.00 - 17.00! sedan HOPPAS jag på att det går att cykla på BMX-banan. på kvällen. jag, pappa och Sofie hade tänkt och sticka dit. men man ska kanske åka dit och kolla innan ifall det går :o säkert jättemjukt :(

på fredag ska jag kanske in till Ballerup, Köpenhamn, med Vivi :) där är VM i velodrom, och 2 st från Nya Zeeland som jag träffade på ett UCI-läger jag var på år 2007 i 5 veckor, ska tävla :) har inte träffat dom sedan dess, så det hade varit sjukt kul att träffa dom igen. får hoppas på att Vivi kan!! <3

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0