17 mars 2010

hej kära vänner! :)

i måndags ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde jobba igår (tisdag), från 06.00 - 15.00! jag tackade ja!

på måndagkvällen kom Sofie hit och så cyklade vi en MTB-runda :) blev 3 mil för min del. hennes runda blev ju lite längre eftersom hon först cyklade från Arlöv och hit och sedan hem till Arlöv igen, fuskigt.
härligt var det, men inte som förra gången. det blåste lite mer denna gången men det gick an ändå!

på kvällen när jag gick och la mig märkte jag att min hals var lite tjock och torr, sådär som den är innan man får ont i den nivet?
på tisdagmorgonen när jag vaknade hade jag lite ont, inte mycket!
men under tisdagen blev det värre. vid 10 tiden började jag må riktigt dåligt. hade riktigt ont i halsen, var sjukt öm i hela kroppen, hade jätteont i min hals och huvudvärk! kände mig febrig också! men jag höll ut på jobb 5 timmar till, otroligt nog!
när jag kom hem däckade jag i soffan och sov i ca 1,5 timme. blev inte bättre :(
min kära mamma körde och handlade halstabletter till mig! sånna där som man bara får ta 3 gånger om dagen. kostade typ 70 kr :o överdrivet, men dom verkar fungera hittils i alla fall!
sedan åkte pappa iväg och köpte Ben&Jerry glass till mig <3 gottttt
gick och la mig lite efter 22-tiden och läste, somnade väl vid 23-tiden!

vaknade inatt kl 04.30 och var jättetorr i halsen.
gick upp och fyllde vatten i min vattenflaska och gick och la mig igen, men kunde inte somna om.
låg och vände och vred mig i säkert 1 timme, jobbigt :(
men till slut somnade jag. vaknade igen vid 08.30, men lyckades somna om igen och vaknade sedan 09.30! bestämde mig för att gå upp så jag hann känna efter om jag kan jobba idag :)
mår bättre idag, inte öm i kroppen idag och inte ont i ryggen, SKÖNT!
halsen har jag fortfarande ont i, och huvudvärk det har jag också. men jag har ingen feber, därför kan jag jobba :)

ja nu har ni hört mig gnälla lite också.
blev inget gym igår ju heller, eftersom jag var sjuk :( ingen träning idag heller, och säkert inte imorgon heller :'(

på fredag åker jag till älsklingen <3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0