11 mars 2010

råkade radera allt jag skrev, attans!
skriver om det igen..


05.45 ringde mitt alarm imorse, snoozade som vanligt typ 30 min, det är liksom ett måste ;)
började jobba 07.45, slutade 15.00! faktiskt en härlig dag :)
OCH, jag måste bara berätta något kul, hahaha!!! :D   :

imorse när jag stod och klädde på mig ytterkläderna och så för att jag skulle till jobbet så skulle mamma ut med Zingo, hon gick ut medans jag stod i hallen. 5 sek efter att hon stängt dörren öppnar hon den igen och säger "ta det väldigt försiktigt när du cyklar till jobbet, det är GLAShalt ute"! jaja säger jag liksom. men det var verkligen GLASHALT ute! och nu kan ni ju säkert gissa er fram till resten?
JA PRECIS; jag trillade med cykeln påväg till jobbet! HAHAHA :D även om jag tog det lugnt..
min cykel bara gled när jag skulle svänga, och helt plötsligt låg jag på marken. skrattade lite för mig själv och kollade snabbt runt omkring om där var någon i närheten, plockade snabbt upp min väska och mitt abus-lås som trillat ut ur cykelkorgen och hoppade på cykeln igen i hopp om att ingen såg mig. som tur var så var där ingen annan i närheten :) men det måste verkligen ha sett KUL ut !!! haha :D skrev direkt till mamma och Theis att jag trillat ;D

igår var jag flitig, hjälpte min kära pappa som har ryggskott, eftersom mamma jobbade till halv 9!
jag lagade mat, hängde upp tvätt, satte på en ny maskin tvätt och hängde upp igen!
sedan badade jag Zingo också, fast det var ju inte för pappas skull. han ser så rolig ut när han torkar sig efteråt, han får typ damp och rullar om kring på en handduk! :) jag filmade, men jag laddar inte upp filmen denna gången! men håll utkik om ni är nyfikna.

idag kl 16.00 typ, när jag vilat lite efter jobbet, så stack jag ut och körde sprinter. härligt!
kom in och åt mat, sedan städade jag lite och vilade lite! :)
klockan 19.30 kom Sofie hit, 19.45 stack vi ut och cyklade MTB, mountainbike för er som inte vet :) vi cyklade 2,3 mil! riktigt skönt, och vädert var ju underbart, varken kallt eller blåsigt :) mörkt var det i alla fall.. haha

imorgon blir det gymmet på morgonen med Sara. vi ska cykla dit och cyklar vid kvart i 9, tiiiidigt!
sedan ska jag jobba kl 14.00 - 20.00! och när jag kommer hem från jobbet är min älskade Theis förhoppningsvis redan här :) längtar så innerligt <3

om exakt 3 veckor idag så åker vi till Frankrike på dom 2 första EM-deltävlingarna! jag, Theis och hans mamma&pappa ska dit :) vi ska köra bil dit, 125 mil eller något från Sorö! men jag längtar riktigt mycket :D härligt att säsongen börjar igen efter en röv-vinter! ursäkta språket men jag är så fruktansvärt trött på den!!!

på lördag blir det jobb 09.00 - 17.00! sedan ska vi på kalas hos mina kusiner (som egentligen börjar kl 17.00) men jag får komma senare, eller jag och Theis blir det nog som kommer senare.

idag fyller min lilla kusin år, grattis Simon!

nu ska jag gå ner och duscha, sedan ska jag ju faktiskt sova tror jag nog eftersom jag ska upp tidigt och cykla till gymmet imorgon! :) pusss
och godnatt och dröm sött när den tiden kommer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0