10 mars 2010

tjena hejsan!

usch vad kallt det är ute idag, brrrrr! har precis varit ute och kört sprinter, men bara man klär på sig väl så går det :)
kan ju lugnt säga att spinnet är någon annan stans, verkligen inte i mina ben i alla fall som det ska vara, som jag vill att det ska vara! men det är ju inte så konstigt efter en lång jäkla snövinter. har ju inte kunnat träna mer än på konditionscykeln och gymmet! men nu äntligen kan man komma ut och köra lite sprinter och förhoppningsvis snart också cykla på bmxbanan!!! :) yeah.

imorgon jobbar jag 07.45 - 15.00 i förtbutiken :) sedan direkt när jag kommer hem ska jag köra sprinter och så.
sedan ca 19.00 ska jag och Sofie ut och cykla MTB, om vädert tillåter det och om jag får lov att låna Martins cykel! hoppas det :*

imorse gick jag upp vid halv 11, skönt. 11.20 körde jag och mamsen (och Zingo) till morfar och fikade :) sedan lämnade mamma mig här hemma innan hon åkte till jobbet.

på fredag kommer min älskling hit! <3 åh vad jag längtar!
jobbar även fredag och lördag. på fredag 14.00 - 20.00 och lördag 09.00 - 17.00! sedan ska vi på kalas hos mina kusiner på lördag också!

jag älskar dig, Theis Tanning Nordkvist!
nothing compares to you <3

puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0