1 mars 2010

sorry sorry sorry!
nu var det ett par dagar sedan jag uppdaterade, men jag har helt enkelt inte orkat, och har heller inte haft något vettigt att skriva :P ær fortfarande i Sorø hos ælsklingen men åker hem ikvæll ! :/

i fredags (den 26:e) så gick jag upp tidigt. klockan 09.43 tog jag bussen hemifrån in till Malmø central och nær klockan var 10.22 satt jag på tåget som gick mot Danmark :) landade i Sorø 12.14 och så tog jag bussen hem till Theis eftersom han fortfarande var på jobbet. hem och hæmtade en påse som stod hær hemma som innehøll pastaskruvar och diskmedel, och så tog jag en promenad upp till sværmor Joy!
vi gick igång med att steka køttbullar osv infør Skanderborg-hallen vi skulle till dagen efter, dvs. i lørdags!
vid halv 3 kom æven Theis upp till oss nær han slutat jobbet. vi fortsatte med att baka bullar, kaka, koka pasta osv. vid 19-tiden åkte vi hem och åt och sedan blev vi hemma resten av kvællen!

dagen efter gick vi upp tiidigt, 07.50 ! klockan 08.00 kom Joy och så åt vi frukost tillsammans.
vi skulle ha burit ner all mat och så till kl 10 då vi skulle møtas med alla andra :) så vi var i god tid!
nær klockan var ca 10.30 begav vi oss mot Skanderborg :) væl framme vid hallen høll Danmarks "talang-team", men dom hade bara hallen fram tills 14.00 :) vi hade hallen från 14.00 - 20.00! eller egentligen fick vi stanna hur længe vi ville men det ræckte med 6 timmar før oss. efter det var vi ændå ganska trøtta ;D haha!
det blev en rolig dag med massor av BMX! skønt att få cykla. i loooooooooooove it !
nær klockan var 20.40 så åkte vi från hallen, var hemma 23.30 !

igår satt vi och klippte ihop en film från Skanderborg, den ligger på facebook!
igårkvæll blev Theis sjukis :/ han fick feber och ont i halsen, och huvudet !
imorse nær han vaknade hade han 39 graders feber så det blev minsann inget jobb før honom idag.
nu har den sjunkit till 38,5 typ! men han har sovit i stort sett hela dagen!
krya på honom <3

åker hem om 2 ½ timme :(
men imorgon ska jag umgås med Sofie :) innan hon ska på massage kl halv 12 så ska vi till gymmet och træna. under tiden hon ær på massage så ska jag hem och duscha och fixa mig och sedan kommer hon hem till oss och så ska jag, hon och mamma fika lite :) sedan sticker vi till Entre tror jag! :)

nu ska vi in før hans pappa kom hem!
ska væl væcka Theis nu!

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0