SORRY!

5 dagar och 9 timmar sedan jag uppdaterade. så dåligt av mig!
nå, nu är jag i alla fall hemma, hemma i Sverige!

jag och pappa körde härifrån i torsdags klockan 17.15 ungefär, då körde vi och hämtade min älskling i Sorö!
sedan började resan mot Klatovy, Tjeckien! vi tog färjan Gedser - Rostock vilket var länge sedan. vi tar alltid Rödby - Puttgarden.
vi kom fram till Klatovy klockan halv 10 på fredagmorgonen. vi fixade ett hotellrum där vi bodde förra året vi var där. pappa hade nämligen inte bokat något innan vi åkte, allt var fullt. fast han var ute 1 vecka innan bara, så det är ju klart.
när vi packat in från bilen och så körde vi bort till banan och sedan gick vi en runda i Klatovy eftersom vi var så tidiga. vi skulle inte vara på banan för träning förräns klockan 18 typ.
efter en runda i Klatovy körde vi hem och sov i några timmar vilket var skönt efter en lång resa.
tränade och tävlade under helgen, vädert var inte bra. det regnade en del, fast faktiskt inte så mycket när Junior och Elite tävlade vilket var skönt. men när pappa tävlade på lördag och söndag morgon så var det lerigt.
här har vi en gullig bild på honom inpackad i regnkläder efter tävlingen:


lerigt värre! men glad ändå

pappa blev 2:a på lördagen och 3:a på söndagen, bra jobbat!
varken jag eller Theis gick vidare från kvalheaten!
jag blev 5-5-7 i heaten på lördagen och 7-7-7 på söndagen.
älsklingen blev 6-6-6 och 7-6-6!

kom hem tidigt igår morse. typ halv 5 på morgonen. jag stannade hemma hos älskligen!
vi gick och la oss och sov ett par timmar!
under hela måndagen tog vi det bara lugnt. riktigt härligt! vi mös och kollade på One Tree Hill och lite sånt.
idag har vi tränat, varit uppe hos svärmor och lite så, såklart tittat på One Tree Hill och ja, lite sånt smått och gott.

nu sitter jag här hemma. ska jobba imorgon och torsdag!
åker till Theis igen på fredag! :)

vad har ni hittat på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0