packing for Valkenswaard!

har packat lite inför Holland. men är inte helt färdig ännu! solade lite innan också ju, så skönt. det fläktade ganska bra men det var faktiskt inte särskilt kallt! det var skönt, för det var ju varmt mellan vindbyarna! ;)

det ringde ett konstigt nr innan när jag och mamma satt och fikade, 0104861421, jag svarade inte för det var säkert en dum telefonförsäljare.. får heller inte upp något när jag söker efter nummert på eniro! :S skumt..

nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen så att jag kan fortsätta packa ut i husbilen sen! har bara necessär och sånt kvar typ, och det ska jag använda innan det ska ut.

grattis till Emelie Fransson & Micke Johnsson som tar studenten imorgon! kan ju tyvärr inte komma :(

är inte säker på om jag kommer skriva fler inlägg innan vi åker! vi kör vid 18-tiden skulle jag tro!
men NI får ha en supermysig helg här hemma, det ska ju bli superfint väder här också.
vi hörs när jag kommit hem!

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0