huvudvärk in my heart

hej, idag har jag huvudvärk! hate it.

började jobba 14.45 och slutade 20.00! fick låna mammas bil idag och köra till jobb eftersom det regnade när jag skulle sticka hemifrån, hon är så snäll min mamma ♥
när jag kom hem från jobber satte jag mig en liten stund i soffan och slappnade av, sedan bytte jag och pappa om till bmxkläder och stack upp och tränade i ca 1 ½ timme där.

imorgon blir det jobb igen, sista dagen på denna veckan! ska bli skönt. 09.00 - 15.00 imorgon!
så nu ska jag alldeles strax gå och duscha och sedan sova.

får se om jag kanske ska träffa Ulliz imorgon, hon kommer till Malmö. det hade ju varit väldigt trevligt i alla fall :)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0