HAHAHAHA

kommer ni ihåg förrförra helgen när jag var i Sorö och tävlade (bara på söndagen dock)?! och hur dåligt jag körde och på hur dåligt humör jag var?
nu har jag till och med ett "bevis". någon har fotograferat mig och bilden ligger på deras hemsida.
här har ni den:



det har varit en sjukt stressig dag på jobb, idag OCKSÅ!
stod i fiskdisken så det är väl egentligen inte så konstigt eftersom alla vill ha sill och så till midsommar nu imorgon! efter jobb köpte jag ett kubbspel till Sofie.
när jag kom hem satt mamma ute på baksidan och rensade lite ogräs och så. satt och snackade där och njöt av den mysiga kvällen! gick sedan ut en runda med Zingo tillsammans med mamma!

just nu sitter jag här och snackar med älskligen på skype!
åker till honom imorgon :) <3 kommer hem på söndagkväll igen!

men jag vet inte om jag hinner uppdatera innan jag åker..
så ni får ha en RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR! :)
jag ska inte fira det, eftersom danskarna inte har midsommar. men det blir en GOOOD glass i Sorö i alla fall. dom har ett supergott glasställe!

ha det superfint allihopa.
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0