film

nu har filmerna från Svenska Cupen 2 också kommit upp.
här har ni 17+ finalen:


jag på bana 6, dvs nästan längst bort på starten!
trots att jag blev 3:a är jag inte med så mycket på filmen, men men..

har precis kommit hem från burlövs center med mamma. hon blev klippt av Sofie. sedan gick vi och letade tunna enfärgade koftor till mig(har faktiskt inte en enda), och jag hittade 2 st. det var det ENDA jag köpte!!! så duktigt :)

usch det har regnat hela dagen. frågan är om det blir träning på banan idag?!
kanske får sticka till gymmet istället och köra till banan imorgon..

Kommentarer
Postat av: Vivi

Duktigt av dig Carro! :) Klapp på axeln

2010-06-07 @ 12:26:16
URL: http://missveronicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0