darling, you look wonderful tonight

har jobbar idag också, till 15.00! ganska dryg dag faktiskt, fast jag har haft och göra hela tiden.

när jag cyklade hem ringde Sofie och sa "SKYNDA DIG HEM!!!" jag bara, "va, varför då??:P"..
jo, då skulle jag hem och beställa biobiljetter till Eclipse (twilight 3) som släpptes idag, vi ska såklart gå på premiären den 30/6 :) så nu är dom bokade!

har precis kommit in från att ha varit ute och cyklat en runda på Martins MTB-cykel! det blev en runda på typ 1,4 mil! inte långt alls, men det räckte. + att det blåste som fan! motvind på alla håll kändes det som!

ikväll ska jag nog träffa Ulliz! det var väldigt länge sedan så det ska bli himla trevligt :)
just nu sitter jag och väntar på att maten är färdig, hungrig som bara den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0