dags att uppdatera, eller?

har inte skrivit på hela dagen, har inte haft tid!
eller jo nu ikväll har jag egentligen haft tid och har även varit påväg in här på bloggen för att uppdatera en gång med men helt plötsligt läste jag något annat spännande, t.ex om den nya iphone 4!

jag jobbade 09.00 - 15.00 idag. kom iväg lite sent från jobb så jag fick köra iväg till optikern nästan direkt när jag kom hem eftersom jag skulle vara där kl 16.00! så nu har jag ytterligare ett par linser hemma för prov..
efter det var det hem och ta något snabbt att äta sedan träning på bmxbana! härlig träning och fint väder.
efter träningen har jag inte gjort så mycket. bara surfat runt lite!

fick reda på idag att jag kanske bara har jobb på maxi till mitten av augusti!
jag har nämligen bara ett vikariat för en som är mammaledig.. och det är inte säkert dom har någon tjänst till mig efter det! låt oss hoppas. vore ju lite trist att bli arbetslös.. fast nu har man ju erfarenhet från 1 års jobbande i butik som självklart ska med på mitt CV så det kanske inte blir såååå svårt att hitta nytt jobb.
nåja, nu är det inget som är säkert än. chefen sa att det händer mycket varje vecka, det är säkert någon som ska börja plugga och så också nu efter sommaren!
OCH, nu "kan jag inte" köpa en iphone ju. eller kan kan jag ju, men det är inte så smart ifall jag nu skulle bli arbetslös och behöva betala typ 200-300 kr i månaden såfall. kan bli lite kris då! FAN!!!! :'( vill ha!

har så jäkla ont i min rygg idag. har ju haft det i någon månad nu, men idag är det värre pga dumma tunga lyft i fisken idag.. inte bra! måste ta tag i att komma iväg till en kiropraktor!

imorgon blir det träning på förmiddagen, sprinter :) sedan blir det jobb 14.45 - 20.00 och efter det blir det gymmet. förhoppningsvis följer Sofie med! <3

nu ska jag sova hade jag tänkt. tidigt för att vara mig men jag känner mig väldigt trött! antagligen efter helgen i holland :)
godnatt och dröm sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0