lakejump

idag har jag och Theis varit i Perstorp framåt kvällen. åkte vid 17-tiden och kom hem vid 21.30!
Martin, Jimmy, Micke och lite annat folk hoppade lake-jump, såg riktigt roligt ut.
hade jag inte varit skadad i vaden hade jag nog fan prövat, fast det såg lite läskigt ut ;)
men dom sa att det var KUL!

när vi kom hem såg vi This is it, första gången jag såg den faktiskt :o har haft DVD'n här hemma hur länge som helst men vi har aldrig tagit oss i kragen och sett den!

imorgon om det blir fint väder ska jag och älsklingen, och kanske mamma, iväg och bada! hoppas på falsterbo. så länge sen man var där, och där är så fint ju :) blir såfall första gången man badar för i år, förutom i vår plastpool och min mosters pool! nästan så att man skäms..

på onsdag ska jag, älsklingen, mamma och mina kusiner till Bonbon land i DK. ska bli roligt :) hoppas på fint väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0