kärralund update

just nu sitter jag, Theis och päronen på campingen i kärralund (lisebergs camping). här är fritt internet!
vi har nästan precis kommit "hem" efter en lång promenad till badplatsen som ligger 2,5 km bort.
där var fint, några stycken som badade!
imorgon ska vi till liseberg :) det ska bli SUPERSKOJ! jag äääälskar karuseller. synd att inte älsklingen gör det bara, han är mes. så jag får väl åka det mesta själv :/ haha. får väl lura med mig min pappa upp i några!
idag efter att vi kört från bmxbanan körde vi bort till freeport i KBA och shoppade. det är ett stooooort outlet center typ. många fina affärer, bl.a FOX! jag köpte en supersnygg fox-tröja som var vändbar.. 519 kr, istället för 749 kr som är ordinariepris. supernöjd med den. köpte även ett par låga gummistövlar som såg ut som skor, alltså med skosnöre osv. leopardmönstrade :D skitcoola! endast 200 kr! det var faktiskt allt jag köpte.

nu är middagen snart klar. flintastek, potatis och bearnaise-sås, åh vad gott!
tack för mig mina vänner.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0