holländska landslaget

igårkväll, eller kl 17.00, åkte jag, pappa och Edvard till Köpenhamn för att cykla bmx. holländarna skulle hålla en Race Clinic där! det var kuuul! länge sedan man körde ner från en supercross start.. sist var ju år 2007 när jag var på lägert i Schweiz om ni kommer ihåg?

idag har jag jobbat, 09.00 - 17.00! inte jättestressig dag faktiskt. det brukar lördagarna i fisken vara!
imorgon blir det jobb igen, men bara 08.00 - 13.00.

sen åker jag till älsklingen! vi ska fira hans pappa imorgon.
på måndag åker vi på BMX-trip i 4 dagar. bara en massa träning på olika banor i Jylland. det ska bli riktigt skoj!
<3 skönt med lite semester tillsammans också, bara vi 2 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0