fan vad bra hon är

idag har jag och Theis, älskade Theis, varit tillsammans i 3 hela år! :) <3 jag är så lycklig!

pink i GBG var helt jäkla underbart alltså. det går inte beskrivas!
jag hämtade Sofie i Eslöv vid halv 10 på förmiddagen och sedan började vår resa mot göteborg.
jag körde hela vägen upp, wow, och när vi kom in i göteborg och svängt av från motorvägen fick både jag och Sofie panik. spårvagnar över allt, hur många filer och olika skyltar som helst och ja, en massa bilar! det var inte alls kul. efter att vi inte hittat centrum och någon stans att parkera körde vi tillbaka till Ullevi precis vi motorvägs-avfarten och parkerade i Ullevi-garaget. sedan gick vi, mot centrum. först blev vi riktigt besvikna eftersom det vi hittade undefär var lika stort som åkarps. men efter nästan 2 timmars letande, ska man behöva leta efter centrum i GBG? är det inte stort nog att hitta det lätt?, så frågade vi en inne på Lindex (en av dom få butiker vi hittat) var dom riktiga shoppingställena var.. och det var faktiskt bara att följa gatan ner! så det gjorde vi och visst hittade vi det :)
tyvärr hann vi inte med så mycket shopping eftersom vi skulle tillbaka till bilen och förlänga parkeringsbiljetten.
sedan ställde vi oss i kö till insläppet av pink-konserten. först fel kö såklart, sen blev allt rätt och lite efter 17.00 var vi inne på Ullevi!
3 förband var det, något amerikanskt band, Good Charlotte och Takida! sen äntligen kom PINK !!!
så jävla coolt. riktigt bra show bjöd hon på, jag vill verkligen göra om det alltså! räkna med någon video därifrån ;)
nåja, jag var hemma klockan 02.50 på natten i alla fall. härligt.. haha

idag skulle jag och Theis köra sprinter. medans vi vilade skulle vi fightas lite med varnadra, balansera och försöka knuffa varandra lite (på cyklarna). det resulterade i att mitt styre vek sig och jag trillade omkull, väldigt lugnt egentligen. men jag fick någon sorts muskelskada i vaden och kan därför inte använda den över huvud taget.. så här går jag och haltar :( fan också, det är nordiska mästerskapen om 2 veckor, FAN om jag inte är frisk tills dess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0